Eigen bedje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Irisincambodjathailand - WaarBenJij.nu Eigen bedje - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Irisincambodjathailand - WaarBenJij.nu

Eigen bedje

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2016 | Nederland, Almere-Buiten

De full moon party op Koh Phangan was echt heel leuk! We waren van te voren zo gewaarschuwd voor alles wat kon gebeuren terwijl achteraf alles echt mee viel! Er werd gezegd dat er misschien wel 100.000 man zou komen, maar dit waren er naar mijn idee nog geen 50.000. Er was ruimte genoeg voor iedereen, geen nare dingen gebeurt en een topavond gehad!

Het derde en laatste eiland waar we heen gingen was Koh Tao. Dit zou het kleinste en mooiste eiland zijn. En dit was ook echt prachtig! Daar hebben we een snorkeltrip gedaan wat echt super leuk was en werden we aan het eind naar een prachtig natuurverschijnsel gebracht waarbij er een strook strand is met aan 2 kanten zee, WAUWIE!!

Helaas waren de eilanden hierna op en was het weer tijd om terug te gaan naar Bangkok. Wederom met het vliegtuig. Prima reis gehad en lekker die avond weer de Khao San Road op. Wat een heerlijke straat is dit. Leuke kleding tentjes, restaurantjes, barretjes en elke ThaI die er loopt heeft wel iets moois voor je in de aanbieding. Van een op maat gemaakte trouwjurk tot pingpongshow tot gebakken schorpioenen tot armbandjes en vooral massages. Het blijft een straat waar ik wel honderd keer heen en weer op kan lopen.

De laatste dagen hebben we nog even de toerist uitgehangen. Nog een tempel bekeken, fietstocht gedaan, shopping mall bezocht en een Skybar. Het was voor de taxichauffeur nogal een taak om die skybar te vinden, maar het is hem gelukt en wat een uitzicht hadden we op de laatste avond. De avond nog even afgesloten in een leuk kroegje met live muziek op de Khao San Road en toen was het avontuur voorbij.

Het was alweer tijd om naar huis te gaan. Ergens wel fijn om iedereen weer te zien, maar ik wilde ook weer niet weg van mijn avontuur. Maarja aan alles komt een eind en we gaan na de studie gewoon weer die kant op:) ik heb nog genoeg te zien in Zuid Oost Azië. Ik ben echt verliefd geworden op de cultuur, de mensen en de omgeving. En het backpacken is mij zo goed bevallen dat dit zeker niet de laatste keer was.

Al goed, op naar huis. De hele vakantie lang slaap ik altijd en vooral overal, het maakt echt niet uit hoe ik lig of waar ik lig, maar ik slaap. Tot nu:( het vliegtuig zat niet helemaal vol wat ervoor zorgde dat daphne en ik samen 3 stoelen hadden. Chanise had helaas een andere vlucht dan wij. We konden prima onze benen kwijt en zelfs omstebeurt liggen, maar ik heb hoogstens een half uur geslapen. En de reis duurde maar liefs 12.5 uur! Een vlucht heeft voor mijn gevoel nog nooit zooo lang geduurd. Achja, dan maar leuke films kijken. Na een verschrikkelijke landing vanwege de vele wind, stond ik dan weer met beide benen veilig in Nederland. Papa en mama stonden al op mij te wachten en wat was het weer fijn om ze te zien! Blokjes kaas hadden mijn lieve ouders lekker voor mij meegenomen en wat snoepjes. Thuis al mijn nieuwe spullen laten zien (veel te veel) en mijn lieve Pip begroet. En daarna lekker naar bed. En toen was ik om 6 uur in de ochtend wakker. (12 uur middag thaise tijd) heerlijk zo'n jetlag!

Dat was het dan! Zo raar om gewoon weer thuis te zijn. Ik ben vannacht al 3x wakker geworden en dan dacht ik, waarom heb ik zoveel aan. Ohja, ik ben weer thuis en het is koud!

Hopelijk tot snel allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere-Buiten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2016

Eigen bedje

31 December 2015

Eilandhoppen!!

24 December 2015

Nog maar 2 weken:(

29 November 2015

Time flies when you are having fun

13 November 2015

2e week

Actief sinds 26 Okt. 2015
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 2398

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

26 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: